Tuesday, October 16, 2012

R.O.S

Bila dah habis practicum 3 bulan, kena g ROS pulak. ROS tu Rancangan Orientasi Sekolah (kalau tak silap hehe). Kena pegi sekolah rendah pastu kena tengok cara pembelajaran segala bagai pastu kena buat report. Bermula la episod pengembaraan kami berenam ke sekolah rendah. Tapi seminggu je. 


Bila dah sampai sekolah, terus gi lapor diri kat office. Hari tu pulak hari Ahad so ada perhimpunan. 


Alahai kanak-kanak.


Hari tu pulak ada perasmian sempena Bulan Sains ke apa ntah. So ada robot. Haha. Kelakar. Kesian budak tu nak jalan punya la susah.


Budak-budak pra buat persembahan. Alaaa comel taw.


Hahaha pebenda tuuu.. Gaya katak kot.


Bila dah takde nak buat apa kat skolah, kita orang kena relief untuk PJK. Mari lah anak-anak. Kita bersukan jom!


Haaaa kan! Cikgu lagi hoverrrr.


Sekolah ni ada pendidikan khas jugak. Yang budak tu dia takleh cakap. Manja je. Aku ajak amek gambar sesama sekali pappp dia letak tangan dia kat bahu aku. Hahaha. Tanjat mak! Pastu berebut bola ngan aku.


PJ untuk budak-budak pendidikan khas. Mula-mula cikgu bagi tunjuk ajar. Cikgu pulak kelakar okayy!



Pastu cikgu dia panggil aku ngan Izni untuk tunjuk kat budak-budak tu. Hahaha siyess seram sejuk aku. Kang aku baling tak masuk mau aku sentap ngan semua orang. Eh apahal!


Hahhh elok la korang.


Cam poyo je kan. Hahaha.


Lepak sat kat perpustakaan.

0 budak hitam:

Post a Comment

Hajar Ahmad Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template