Sunday, December 12, 2010

Holiday!!

No!! This is not a holiday. Memang la dah cuti tapi saya masih lagi tersadai di rumah. Heh. Memang bahagia. Tapi pedih ulu hati bila kawan-kawan lepak KL. Jeles tahu tak korang???!! Tapi even tersadai, since cuti memang tak lekat kat rumah lagi. Ade je tempat nak pergi meronda dengan emak.

Ouh, semalam ke rumah Kak Long. Ada 6 buah buku Harry Potter (orang panggil buku ke? ke kitab? ke novel Harry Potter? eh abaikan!) untuk saya khatam lagi sekali. Dan juga sebuku novel eh silap, sebuah novel dan juga sebuah buku petua!! Dah pandai nak guna kata ganda berirama or what so ever contoh "sebuah" buku, "sekuntum" bunga.. Abaikan apa yang saya melalut. Saya suka buku petua yang Kak Long bagi pinjam sebab teringin nak cuba semuaaaaa petua yang ada even saya rasa malas nak buat hahahaha! 

Nanti nak keluar dengan Kak Long untuk bawak budak-budak merangkap sepupu main bowling. Lepas tu meronda ngan Kak Long pergi jelajah Kelantan cari makanan best even Kak Long cakap dia tengah diet tapi who cares kan hahahaha gelak lagi.

0 budak hitam:

Post a Comment

Hajar Ahmad Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template