Friday, November 5, 2010

Kegeraman Saya

Hehehehe.. Saya ingin sekali malah berkali-kali juga ingin menyenaraikan kegeraman saya terhadap sesuatu. GERAM!! Kita akan geram bila ........

1.  Ada kawan atau orang sekeliling yang tipu saya. Saya anti penipu. Jangan kau sesekali tipu saya yang naif ini. Heh! Kau pikir kau akan bahagia bila menipu?

2.  Geram dengan lecturer. Hamboih kau mengada nak geram dengan orang yang bagi kau ilmu. Tapi geram bersebab la bukan sesaja cam eh hari ni rasa nak geram dengan lecturer lah. Bukan macam tu ok.

3.  Ada makhlok langgar side mirror kereta emak saya pastu side mirror dia patah then bila saya kejar dia lari. Saya pulak cam cuak ingatkan side mirror saya yang patah rupa-rupanya dia punya. Buat penat je saya kejar. Malu den!

4.  Line internet lembab gila gila bila kita ada kerja yang sangat penting nak buat. Masa tu la encik internet nak slow sehinggakan saya rasa bagai melukut di tepi gantang. Eh?!

5. Geram dengan diri saya bila ada assignment yang kena buat pas tu kena present lusa tapi saya boleh buat tak tahu dan menulis blog dan menyenaraikan kegeraman saya dan saya sangat serabut kusut sekarang. Haha. Saya rasa nak cekik cekik je Encik Assignment. Meh sini kau!

*Saya blur. Itu sahaja yang mampu saya senaraikan. Tengok ayat dah skema bagai. Now  rasa nak menelaah pelajaran eh bukan, nak pergi buat assingment KOT.*

0 budak hitam:

Post a Comment

Hajar Ahmad Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template