Monday, February 21, 2011

Melayan Kanak-kanak

Hari tu Maulud rumah aunty tapi gambar maulud takde sebab bila orang berselawat, saya pon berselawat sama so segan nak pegi tangkap gambar sat g tok imam cam eh budak ni over betol aku pang jugak nanti! Haa macam tu..

So bila dah selesai dengar sedikit tazkirah and berselawat and makan-makan, saya pon pegi la melayan sepupu-sepupu yang kecik. Kesian saya takde kawan so kena kawan dengan budak-budak yang suka buli saya. Menciii taw~


Nama budak kecik ni Adam. Kau kenapa nak buat muka tekejut + geli ngan akak ni hah??! Aiyooo..


Alololo kaannn!! GerrraaaammmMMM!!


Ni gamba candid ok bukan saya pura-pura blakon nak lap mulut Adam tapi dia muntah masa tuuu..


Macam mak cik kepada 3 orang anak!! Eeee..


Sumayyah, baru pas nanges. Tengok mulut comot tapi muka bahagia je pas tu selamba suro saya lap mulut dia. Mesra alam betol!


Yang paling kiri tu nama dia Wafa tapi saya panggil dia kakak, Sumayyah, Aisyah yang pegang Adam and Wardah.





Adam!


Ni Wardah yang tangkap gambar. Bila saya tengok saya cakap "Mana kepala Kak Ja???!! Kenapa adik ni!!! Eeeee..." Pas tu boleh dia bantai gelak guling-guling.


Ni baru ok. Tapi ok sikit jer. Hehe..



Solehah, kakak Sumayyah tapi pemalu sket. Kesian selalu kena bulis ngan adik dia. Ni saya pancing dia baru dia nak cakap ngan saya. Bila dah cakap, pot pet tak berhenti pulak dah.



Nak terbang ke mana nak oiii..



Seronok jugak layan budak-budak kan. Tapi rasa cam nak pengsan kalau diaorang dok terjerit-jerit kat telinga, dok gaduh-gaduh. Hadoiiii tak larat mak!



0 budak hitam:

Post a Comment

Hajar Ahmad Copyright © 2009
Scrapbook Mania theme designed by Simply WP and Free Bingo
Converted by Blogger Template Template